SSブログ

かんぽの宿 大洗 Kanpo no Yado Oarai [感想文]

アクアワールド、茨城県大洗水族館に行くために、私達が泊まった宿。
施設の古さは感じたが、汚くはない。大浴場の手前に卓球台があったのが、少し古さを感じたことだった。DC885F3B-2D7B-4A0C-8D8C-3FAD00B6EAC8.jpeg
私達が泊まった時は、駐車場が満杯状態であったが、夕食は個室だったし、朝食はビュッフェ形式で、混雑していなかった。
お風呂は、露天風呂があって、目の前が太平洋の外洋なので、なかなか飽きない。あえて言えば、髭剃りがなかった(もしかしたら、あったけど私が探せなかった?)のが、唯一の欠点といえば欠点だ。

The inn where we stayed to go to Aqua World, Oarai Aquarium, Ibaraki Prefecture.
I felt the facility was old but not dirty. There was a table tennis table in front of the public bath, but it felt a bit old.
When we stayed, the parking lot was full, but dinner was a private room, breakfast was buffet style and not crowded.
The bath has an open-air bath, and the ocean in front of the Pacific Ocean is very hard to get tired of. The only drawback was that I didn't shave (perhaps I did, but I couldn't find it).

nice!(0)  コメント(0) 
共通テーマ:旅行

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:[必須]
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

Facebook コメント